Vandaag heb ik dus mijn tweede wedstrijd gehad met Babel. Uiteraard zijn we dus nog B

Babel is 4 jaar, en ik heb hem vorig jaar in mei zelf zadelmak gemaakt. Sindsdien erg veel ups, maar ook veel downs gehad. Al met al ben ik nu erg trots op hoe het gaat. Ik heb niet alleen een geweldige band met dit paard, maar hij doet ook nog eens zo zijn best voor mij.
Heb al ontzettend veel dingen met hem gedaan, hij is gewoon echt mijn alles

Maar goed, genoeg geslijmd!
We zijn hard bezig met overgangen, Babel zijn achterhand sterker maken, vooral de overgang van galop naar draf is nog moeilijk, qua evenwicht en qua kracht. Daarnaast is de aanleuning nog niet 100%, er zijn wat kleine storinkjes, maar vergeleken met de gigantische ruis die er eerst was is het al een wereld van verschil.
Verder moest ik leren om rechtop te zitten, en ik vind dat ik nu behoorlijk goed op weg ben daarnaar

Op het moment gaat het rijden iedere keer super, er zijn altijd kleine dingetjes waar je tegen aan loopt, maar samen met mijn instructrice zijn die de laatste tijd zo overwonnen.
Zelf was ik behoorlijk tevreden over mijn proef. Ik had 180 punten, dus net aan winst. En goed voor een 2e plaats

Dit is onze proef:
Commentaar is altijd welkom natuurlijk!

Zoja, probeer dan nog iets meer door te komen. Was dit trouwens je eerste of tweede proef? Mijn jonkie wordt ook nog wel eens wat onrustig in de aanleuning als hij moe wordt.