Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sandravm schreef:Gisteren heeft er iemand anders met haar komen rijden. Iemand heel consequent.
In stap wilde ze eerst in draf. Van draf wilde ze direct in galop. Ze heeft een hele tijd in het rond gesprongen en heeft het toen opgegeven en gedaan wat de ruiter vroeg. Draf was terug draf en stap was weer stap en galop weer galop.
Ze heeft een eigen willetje, maar als ze weet dat het niet pakt, luistert ze terug. Ik ben benieuwd naar de volgende keer.
Schangah schreef:Sandravm schreef:Gisteren heeft er iemand anders met haar komen rijden. Iemand heel consequent.
In stap wilde ze eerst in draf. Van draf wilde ze direct in galop. Ze heeft een hele tijd in het rond gesprongen en heeft het toen opgegeven en gedaan wat de ruiter vroeg. Draf was terug draf en stap was weer stap en galop weer galop.
Ze heeft een eigen willetje, maar als ze weet dat het niet pakt, luistert ze terug. Ik ben benieuwd naar de volgende keer.
Lijkt me eerder dat ze je iets wil vertellen, paard is een vluchtdier en dit bovenstaande gedrag geeft aan dat er iets niet goed is.
Joolien schreef:Gisteren heeft er iemand anders met haar komen rijden. Iemand heel consequent.
Lijkt me eerder dat ze je iets wil vertellen, paard is een vluchtdier en dit bovenstaande gedrag geeft aan dat er iets niet goed is
Mmm dat hoeft in dit geval niet perse. Paard zou dan eerder in de staak gaan dan traag galoperen lijkt mij. Het is meer wat dominantie...