Heerlijk als je zo lekker met je vrienden en vriendinnen bij zonsondergang staat te genieten.......
[/img] Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[/img] Jel schreef::~ wow, mooi paard! Wat gespierd is hij al zeg! En een super lekker kontje
. Jel schreef:Ja, dat het een paint is zag ik natuurlijk wel, rij zelf western maar heb een fries![]()
Ik vind hem nog niet eens zo uit verhouding. Z'n achterhand is een stukje hoger maar dat zie je wel vaker in de halterklassen. Wat voor richting ga je met hem doen?
. Volgend jaar gaat ie onder het zadel en dan wil ik vooral allround met hem bezig gaan, dat vind ik zelf het leukste. Ben geen echte reining- fan......
. gera schreef:Made in Holland is écht supermooi!!! Als je hem kwijt mocht willen, dan mag je me een pb sturen!Maar dat zal vast niet het geval zijn
)!!!! Heb al mijn quarterhengst verkocht met veel pijn en moeite naar een absoluut top- adres, laat staan dat ik er nóg een moet verkopen,
. Nee, ben zelf een echte bont- liefhebber dus Kobus is een blijvertje voorlopig. Volgend jaar mag hij mij laten zien of ie zijn bonte kleur wil doorgeven aan het veulen dat ik dan bij mijn quartermerrie wil fokken
........
En wat die hoge achterhand betreft; kijk over een half jaartje maar, is er niks meer van te zien