T enige probleem was dat hij niet meer uit kan maarja das gewoon een kwestie van even de batterijen eruit halen }> Maar ik heb Mirei dus laten vrijspringen
Normaal gesproken deed ik altijd 1 hindernis en die maakte ik dan steeds hoger maar nu wilde ik iets nieuws
En dan krijg je dus zoiets
:Hier was t de bedoeling dat Mirei meteen doorsprong over het "sprongetje" na de cavaletti en dat deed ze heeeeeeeeel goed

"gewone cavaletti". Vroeger liep ze er altijd dwars doorheen zonder dr pootjes op te tillen maar vandaag.......... :
Ik stond erbij met de zweep om eventueel te begrenzen zodat ze echt over de sprongetjes heen ging maar die had ik helemaal niet nodig want Mirei had zo'n lol dat ze er gewoon uit zichzelf over ging
(al valt t me wel op dat ze er op de foto's helemaal niet zo vrolijk uit ziet
nouja ze had écht lol geloof mij maar
Ze liep ook *vrijwillig* in een flink tempo
en ik liep de hele tijd te "hooooooooo-en" om te zorgen dat ze er niet in galop overheen raasde
)En toen heb ik ook nog een keer geprobeerd de cavaletti te verhogen... dit deed ze ook heel erg goed alleen werd ze er op een gegeven moment heel druk van en toen wilde ze die cavaletti in galop nemen en dat vond ik nogal eng... dus toen zijn we daar weer mee gestopt

En tenslotte nog 2 gewone sprongetjes van 80cm

Danielle