Wat leuk dat jullie een kijkje komen nemen in ons topic.
Zoë is een 6 jarige merrie die ik nu weer 2 weken aan het werk is.
Op 3 jarige leeftijd is deze merrie gekocht door een grote boer van 2mtr die behoorlijk wat kracht in de mouwen had.
Ze is uit de koppel gehaald en in een hele donkeren stal gezet voor haar stal had ze een meter pad en na dat pad stond een grote donkere schuur.
Zoë was dus verplicht de hele dag naar die donkere schuur te kijken.

Helaas is ze hiervan behoorlijk doorgedraaid.
Mijn vriend die direct een bepaalde band met haar had wilde haar graag houden, om eerlijk te zijn had ik daar een heel zwaar hoofd in.
Toch mijn vriend het voordeel van de twijfel gegeven en Zoë aangehouden.
Wel hebben we haar bij de hengst gehad en heeft ze ons een leuk hengst veulen gegeven.
Toen Zoë weer bij huis kwam, konden we haar maar slecht aanraken ook een halster omdoen was een ware kriem.
Maar we hebben volgehouden en eigenlijk ben ik mega trost op haar, over hoe ze het allemaal oppakt.
Ik had vandaag geen cap op, maar naar alles wat wij hebben meegemaakt met haar vertrouw ik haar volkomen.
Ik ben me er van bewust dat ik een risico meen, op vreemd terrein zal ik zo snel ook niet zonder cap rijden.
Genoeg getypt mocht je nog meer willen weten dan hoor ik het graag.
O,ja wij hebben eigenlijk nog geen niveau, omdat Zoë in het verleden met veel kracht is gereden en daarom graag naar de sterren kijkt.
Rij ik haar diep, op het moment dat ze diep loopt ontspan ik mijn hand, als ze omhoog komt geef ik druk op beide teugels ik hoop dat op die manier het kwartje gaat vallen.
Maar mocht iemand anders daar een andere idee of tip voor hebben hoor ik die graag.