Vandaag weer eens foto's gemaakt.
Orion heb ik nu iets langer dan een half jaar.
Even iets meer over Orion:
* Tuigpaard.
* V. Fabricius.
* Ruin.
* 1.72 hoog.
Ik rij nog B (nog nooit gestart) maar ik doe onder begeleiding ook andere oefeningen. Dit vind hij veel leuker dan al dat B werk
.Een probleem waar we tegenaan lopen is dat Orion graag de controle over neemt en dingen gaat doen waar hij zelf zin in heeft. Controle houden is erg moeilijk.
Een probleem waar ik zelf tegenaan loop is mijn houding, ik heb vreselijk moeite met rechtop zitten (ook zonder in het zadel te zitten).
Een aantal punten waar ik (nog steeds) aan werk:
* Handen netjes naast elkaar en dragen.
* schouders naar achteren.
* tenen naar binnen.
* bekken meer kantelen(geen holle rug meer hebben.)
* Hand durven ontspannen waneer hij braaf is.
We hebben nu 2 onderlinge wedstrijdjes gereden wat er in de toekomst zeker meer zullen worden.
Ik heb wekelijks les.
Vorige topic's:
[RT-HAW] Orion tuigpaard @ work
[RT-HAW] Orion @ onderlinge wedstrijd debut!
Genoeg gepraat hier komen de foto's.
1.

2.

3. Niet te veel naar achter zitten.

4. Schouders naar achter.

5. Goed voorbeeld van waar al mijn houdingspunten in terug te zien zijn
. Shame on me. 
6. Hier moet zijn neus er meer uit.

7. Weer mijn houding
.
8. Op mijn kont gaan zitten en schouders naar achter.

9. Rondje uitgedraafd en hem beloond.

Zoals jullie zien zijn we nog verre weg van perfect. Ik had misschien de foto's beter kunnen uitzoeken maar dat zou een oneerlijk beeld geven over mijn houding ect..
Ik wil erg graag leren mijn verbeterpunten te verbeteren en heb daarom ook goed les.
Tips en commetaar zijn welkom! Graag zelfs inclusief uitleg of toelichting zodat ik er goed van kan leren.
Ik sta overal open voor
.
Punten geef je zelf al aan, maar ben het toch een klein beetje met Stef_Winston eens. Ik zie Orion liever lager ingesteld dan zo hoog, zoals op deze foto die in je vorige topic sta: