ik dacht, laat ik even een paar foto's van shadow en mij plaatsten.
Shadow is 15 jaar, wat voor ras ze is weten we niet, er zit wel draversbloed in, maar verder weten we het niet.
Shadow is niet officieel van mij, ze staat 2 huizen verderop.. maar ik mag er alles mee doen dus eigenlijk ook wel een beetje van mij
eerst even wat van de dressuur, en daarna nog een foto van de cross.
Dressuur gaat de laatste tijd veel beter! ze is wat ontspannender en losser.
We rijden nu precies een jaar wedstrijd, vorig jaar april ben ik begonnen met wedstrijden.
we hebben in de winter niet heel veel wedstrijden gereden, en a.s zaterdag hebben we onze eerste kring wedstrijd weer.
Vorig jaar ging heel goed! Ik reed toen ongeveer een half jaartje op shadow.
Zelf rijd ik nu pas ongeveer 2,5 / 3 jaar. en ik vind het geweldig
We begonnen in de B dressuur en BB springen.
Na een paar wedstrijd ging ik B springen.
't ging super goed dus ging door naar het L springen.
Dressuur ging wat minder hard met de winstpunten maar we gingen gewoon door.
Uiteindelijk ging het ook steeds beter met dressuur en haalden ook genoeg winstpunten binnen.
Ik ga dit seizoen M starten met springen, heb al een onderlinge M gesprongen en dat ging super goed!
dressuur ga ik dit seizoen L1 starten, we hebben in de winter 1 binnenwedstrijd L1 gereden, ging niet heel goed en toen had ik 177. Het gaat laatste tijd dus wel veel beter dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Ik heb vorig jaar oktober SGW nijeberkoop mee gedaan, Onze eerste cross en werd toen gelijk nooderlijk SGW kampioen

Laatst heb ik mee gedaan in Westerbork en werd daar tweede.
Nu wel genoeg gekletst

Tips zijn altijd welkom!
even haar mooie koppie
:
2.

3.

4.

5.

6. met middendraf druk ik mijn handen naar beneden wat ik niet moet doen

7.

8.

9.
Ik kan alleen maar zeggen dat je er best fier op mag zijn.
Op de laatste foto is het wel het duidelijkst om tips te geven. Vergeet niet: uit de rug en uit de mond. Uit de rug doe je prima, maar uit de mond