leuk dat jullie een kijkje komen nemen in dit topic
zal eerst mijn paardje even aan jullie voorstellen
Violaine

1.68 m
Zirkoon x TCN Partout
B dressuur.
Violaine heb ik sinds juli 2009 en we zijn sindsdien hard bezig een team te worden.
en dat gaat steeds een stukje beter. wij zijn sinds januari gestart en hebben nu 7 winstpunten. de ene keer scoren we echt heel hoog de andere keer is er teveel spanning en dan is het t' toch niet.
ik ben heel erg met mijn houding bezig ik zit vaak te veel voor over... mijn (inval "nieuwe) instuctrice is daar heel fel op en dat is voor mij de komende tijd het belangrijkste trainingspunt.
violaine vind het soms moeilijk om haar aandacht erbij te houden, daarom probeer ik zo vaak als het kan in de buitenbak te rijden omdat ze hier heel veel te zien heeft, en het dus moeilijker voor haar is om op te letten.
maar dit gaat al steeds beter.. we zijn nog erg bezig balans te vinden, de ene keer gaat het heeeel goed de andere keer is het wel heel moeilijk ook loopt violaine nog net te diep ben heel hard bezig om haar neusje eruit te rijden. die vinden we beide erg moeilijk
in de training nemen we het wijken, middendraf, afwenden, en halthouden, 15, en 10 mtr voltes mee om ons voor te bereiden op de L1.
de foto's zijn aan het begin gemaakt van de training.

even naar de buurman kijken

op de volte

hier ga ik dus voorover zitten...

mooi sta moment maar wel rechtop

en het filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=1XgVGikMv54
bedankt voor het kijken, en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet
tips en trucs zijn altijd welkom graag onderbouwt
groetjes hinke en violaine
lief hoor. ben ook zoooo blij met m'n meissie....