Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kelly_Utah schreef:Een vriendin van mij heeft er tijdelijk sporenbandjes aangemaakt.
Dus een om de singel, en een om de beugel.
En dan natuurlijk niet te strak.
Maar als je het dan gewend bent, ze steeds losser doen, en dan als je ze gewoon goed stilhoud op het laatste gaatje, dan ze erafhalen.
Succes ^^
) Gattuso schreef:kelly_Utah schreef:Een vriendin van mij heeft er tijdelijk sporenbandjes aangemaakt.
Maar als je het dan gewend bent, ze steeds losser doen, en dan als je ze gewoon goed stilhoud op het laatste gaatje, dan ze erafhalen.
Succes ^^
is dit niet heel gevaarlijk ?!?! als het paard shrikt of bokt dan zit je vast aan de beugels(als je zou vallen)
Gattuso schreef:kelly_Utah schreef:Een vriendin van mij heeft er tijdelijk sporenbandjes aangemaakt.
Succes ^^
is dit niet heel gevaarlijk ?!?! als het paard shrikt of bokt dan zit je vast aan de beugels(als je zou vallen)
Goede rijlaarzen doen ook al een heleboel! xanoniempjex schreef:Probeer goed ontspannen te zitten, en je benen goed aan te sluiten..Goede rijlaarzen doen ook al een heleboel!
) zijn best duur. Gewoon wat uitproberen, of je houdt iets tussen je benen, en je mag het niet laten vallen van jezelf, dan hou je ze ook stil, want je moet het bv, briefje tussen je been en het zadel houden...