maar hier dan toch maar een toppic van mijn nieuwe paardje orinoco.Ik ben dolblij met hem
hij is nou al bijna 1,5 week van mij & mijn eerste paardje. ons niveau is dus nog minder dan B aangezien ik er nog maar 4 x op gereden heb.minpunt zijn mijn hakken
het lijkt soms alsof ik piano handjes heb, op de foto's. maar dat is volgens mij niet het geval. Ik heb ze gewoon licht naar binnen gekanteld als je goed kijkt

vind het trouwens een beetje onzinig als iedereen van mijn hakken gaat zeggen (A) ik hoor dan liever wat nieuws, waar ik weer wat van kan leren..
naam: orinoco
leefijd: 3 jaar
ras: appaloosa x (fries ergens) hij is lid van het NAS
geslact: ruin
ohja, ik ben geen super ruiter ofzo dus verwacht er niet te veel van

& de foto's zijn niet allemaal op de zelfde dag gemaakt, maar wel eerste 4 dagen
losrijden

eeh tjsaa..

leuke naam, en loopt ook nog netjes voor een 3 jarige.
Probeer zelf vooral meer te ontspannen.. Denk dat je dan een stuk fijner zit. Het lijkt nu alsof je je een beetje verhoudt en jezelf op slot zet. Lekker loslaten dus, diep in en uitademen, dan ga je automatisch beter zitten en je paardje zal ook lekker soepel gaan lopen! 
Dus dat herhaal ik niet. Ik vind het wel super van je dat je zelfs bij die 'wegspring' foto heel ontspannen lijkt te zitten! Toppie!