Het was nog even de vraag of ik mn foto's ooit nog op de computer zou krijgen aangezien mn digi natgeregend was zondag (kregen opeens een stortbui over ons heen) en daar was mn digi niet zo blij mee
Maargoed, het is toch nog gelukt
Hier zijn ze:Vrijdagavond, toen we net aangekomen waren bij Hoeve t Wed in Wapse in Drenthe kreeg ik een smsje van Marloes (Tamoor van bokt, we hadden afgesproken om te meeten als ik in Drenthe was) dus die moest ik natuurlijk even beantwoorden en mn vader vond t nodig om er een foto van te maken

De paardjes waren heel erg blij met hun grote wei daar... ze plakten wel heel erg aan elkaar... vooral toen die *enge* Heidi kwam, toen waren ze helemaal onafscheidelijk *zo lief* Was wel even heel anders dan dat vijandelijke gedrag van ze thuis

Hier komt Leonie net met Heidi aanlopen

En hier loopt Heidi ergens in de wei (in eerste instantie had Heidi een apart weitje maar halverwege de volgende dag had Heidi dr draadje gesloopt
en aangezien ze toen heel lief met zn drieen bij elkaar stonden hebben we het tussendraadje weggehaald)En hier was ik even aan het VDen met Mirei *maar op deze foto staat ze net even rustig te grazen
*De volgende dag zouden we een rit maken met zn drieen (Marloes, Leonie en ik met onze paardjes) en daar heb ik een paar foto's van:
Marloes met Tamora voorop, daarna Leonie met Heidi en ik liep met Mirei achteraan (die had moeite om Tamoor en Heidi bij te houden
)Marloes met Tamora die maar even op Leonie en mij wachtte omdat ze opeens wel erg ver voor liep

Hier loopt Leonie voorop en Marloes daarachter
Leonie links, Marloes rechts
en een stukje Mirei

En toen kwamen we bij de stal van Tamora en Manda
Manda:
Manda en Heidis koppie
Marloes, Tamora en Manda
Vanaf de stal van Tamora en Manda hebben Leonie en ik zelf nog een stuk rondgehobbeld en daarna kwamen we weer terug bij de stal van Tamora en Manda waar Marloes al op ons zat te wachten om ons terug te brengen naar huis zodat we niet zouden verdwalen
Halverwege heeft zij deze foto's gemaakt: (Mirei was flink bezweet, had ook zweet om dr ogen en Heidi was ondertussen nog practisch droog
)Leonie: "Heidi doe je oren naar voren"

Oef dit topic wordt wel erg lang zo.... ik ga even verder in Deel 3

Ik heb woensdag net mn theorieexamen voor mn rijbewijs gehaald dus nog "even" praktijkexamen doen en dan kom ik echt eens kijken bij jullie