Audrey @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

danique1995

Audrey @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 13:50

Hallo,

Ik dacht ik plaats maar weer foto's van het rijden van audrey en mij.
Het ging echt slecht die dag we werden er allebei heel gespannen van en geirriteerd.
Info.

Naam: Audrey
Leeftijd:5 (bijna 6)
Geslacht: Merrie
Ras : Gelders paard.
Niveau: niks.

1.net na het opstappen.
Afbeelding

2.loopt al een beetje ontspannen( ik moet me handen dragen)
Afbeelding

3.Proberen halt te houden waar we beiden chagerijnig werden.
Afbeelding

4. te erg deze foto
Afbeelding

5. |o :x
Afbeelding

6.weer wat ontspannen ( mijn handen :O )
Afbeelding

7. Drafje
Afbeelding

8.Wazige foto ( Galop)
Afbeelding

9. word weer ietsjes beter
Afbeelding

10. Iloveyouso i don't care if we had a bad day (L)
Afbeelding

Bedankt voor het kijken.
Tips geven mag altijd.
Houd het netjes.

9.valt wel te zien dat we het niet met elkaar eens waren.
Afbeelding

10.

__PSM__

Re: Audrey @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:53

Mag ik vragen wat voor bloed er in deze merrie zit, aangezien het een Gelders paard is???

Leuk paard, het oogt alsof er iets niet helemaal fijn is, ze drukt haar rug weg, en gooit haar hoofd de lucht in... Heb je je zadel wel eens na laten kijken? Ga lekker schakelen als je zadel in orde is, dan komt ze vast vanzelf iets meer ind e hand gesteld :)

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 13:55

Jammer dat je bij elke foto zo'n negatief commentaar hebt staan? Hoe kunnen wij bokkers dan positief reageren?

Leuk beestje, drukt alleen heel erg zijn rug eruit en ik zie bijna op elke foto een TE strenge binnenhand.... Jullie zijn wel een leuke combi... Misschien een tip om les te nemen? Als je verder wil dan dit tenminste... Met lekker recreatief rijden is ook niets mis!

danique1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 13:58

Lies21 schreef:
Jammer dat je bij elke foto zo'n negatief commentaar hebt staan? Hoe kunnen wij bokkers dan positief reageren?

Leuk beestje, drukt alleen heel erg zijn rug eruit en ik zie bijna op elke foto een TE strenge binnenhand.... Jullie zijn wel een leuke combi... Misschien een tip om les te nemen? Als je verder wil dan dit tenminste... Met lekker recreatief rijden is ook niets mis!

Dankjewel voor het commentaar.
Ik zie ook op de foto's dat mijn binnen hand toch echt TE streng is en daar ben ik nu mee bezig om dat af te leren.
En we zijn van plan om les te gaan nemen zodat we een beetje verder komen.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:15

Ja dan word je geconfronteerd met jezelf he?! Is helemaal niet erg hoor, juist goed voor je. Film mezelf ook regelmatig tijdens het rijden!
Goed dat je les gaat nemen, dan kom je er wel! Je hebt een leuke bok onder je kont!

danique1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 15:47

Lies21 schreef:
Ja dan word je geconfronteerd met jezelf he?! Is helemaal niet erg hoor, juist goed voor je. Film mezelf ook regelmatig tijdens het rijden!
Goed dat je les gaat nemen, dan kom je er wel! Je hebt een leuke bok onder je kont!

Ja daarom juist dan wil ik weten wat anderen van het beeld vinden en wat ik moet veranderen aan mezelf want ik heb zelf vaak door dat ik het niet helemaal doe zoals het hoort:D
Ik wil ook graag les nemen en als ze klaar is voor de B dan met haar een keer een onderlinge wedstrijd gaan rijden kijken hoe ze dat doet.

Dankjewel:D

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:43

__PSM__ schreef:
Mag ik vragen wat voor bloed er in deze merrie zit, aangezien het een Gelders paard is???

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:03

je beugels mogen wel een gaatje langer hoor..... verder is het een leuk paard, waarom probeer je em niet eerst eens voorwaarts/neerwaarts te rijden..puur voor de ontspanning.

danique1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 19:09

tylando schreef:
je beugels mogen wel een gaatje langer hoor..... verder is het een leuk paard, waarom probeer je em niet eerst eens voorwaarts/neerwaarts te rijden..puur voor de ontspanning.

Daar ben ik ook mee bezig maar dan gaat ze heel erg tegen werken en rent ze!!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 23:05

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.