Zoals jullie misschien weten ben ik trotse eigenaar van Winner. Een Olivi x Farmer van 155 wat haar dus een E pony maakt.
Ik heb haar nu 1,5 jaar waarvan ze het laatste half jaar geblesseerd was. Ze had een band verrekt. We zijn nu weer lekker begonnen
en ze mag alles weer. Ze vind het super & zit lekker in haar velletje. Ik merk haar met de dag sterker worden & haar conditie komt
ook weer helemaal terug. Alleen die van mij is nog foetsie!
We mochten voorheen L2 starten. Ik moet dit jaar bij de paarden gaan starten wat ik erg spannend vind.
Ik ben erg benieuwd of we het gaan redden tussen de paarden.
Nu Winner weinig bespiering heeft past mijn dressuur zadel niet. De afgelopen drie weken heb ik met mn springzadel gereden.
Vandaag voor de foto's heb ik het zadel van een vriendin van mij geleend. Een KN zadel heeft zij. Heel anders dan mijn Passier maar
deze zat ook erg lekker. Ze heeft ook van die schuine blokjes in haar beugels waar ik wel aan moest wennen.
Ik heb nu genoeg gepraat.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van Winner vinden.
Alleen mijn houding is om te huilen. Ik wist niet dat mijn benen zo'n eigen leven leiden. Ik heb zelf namelijk een half jaar bijna
niet gereden.
Meet Winner!

Ik heb ook nog een stukje film van de galop..
& vind mezelf eigenlijk groot lijken nu ze weinig spieren heeft dus die spieren moeten maar snel terug komen!
Nou, wat vinden jullie van Winnertje?

Je hebt haar lekker aan het lopen zeg, zitten echt fijne plaatjes tussen en Winnie ziet er goed uit