Hier zijn we weer. Na een half jaar er tussen uit te zijn geweest zijn we weer begonnen met het trainen om onze wedstrijden te kunnen vervolgen. We hebben ee half jaar stop gehad, omdatw ij alles op buitenterrein hebben. Zoals jullie weten was de sneeuwval en vriestijd dit jaar erg hevig en lang. Hierdoor hebben we een lange tijd niks kunnen doen. We hebben lekker van de sneeuwpret genoten! Gedurende deze periode kwamen we er ook achter dat zijn griffel was gegroeid. Deze hebben we eerst ook nog behandeld en daarna zijn we weer rustig gaan opbouwen.
Tot waar we nu zijn. Ik wil er gelijk bij vermelden, dat het de laatste tijd niet fijn gaat. Tris is een erg moeilijk paard. Iets te moeilijk voor mij krijg ik af en toe het idee. Ik heb nog niet de snelheid en ervaringen om hem op zijn moeilijker periodes fijn te krijgen. Dit is ook gewoon af te zien aan de foto's, dat het gewoon niet zo goed gaat. Maar toch is het echt mijn grootste vriendje en levensmaatje geworden dus we oefenen gewoon door!
Tips zijn welkom maar houd het asjeblieft netjes, zoals ik zeg het is niet de fijnste periode hahaha helemal niet zelfs!
Ook zijn spieren etc zijn allemaal minder geworden. Momenteel ben ik gewoon bezig om hemk fijnnagefelijk te krijgen verder eigenlijk niks. Ik vind zelf dat die wat meer op zijn achterhand moet komen en dat die meer bij elkaar gereden moet worden. Voor mij is hij alleen hier alleen te sterk in en ik vind dit erg lastig. Ik vind dat die momenteel teveel uit elkaar valt en die zich nog te lang in zijn lijf maar.
Eigen commentaar:
* rechtop zitten!!!
* zelf meer op me kont zitten en hem zo meer op zijn achterbeen proberen te krijgen
* goed me buitenteugel erbij houden!
Hier dan de foto's: eerst nog eventjes de foto's hoe we eindigde:

En dan hoe het nu is:

In de hoek is het net een stukje makkelijker rechtsom dan op de lange zijde (linksom precies anderssom)

Op me buitenteugel moet meneer gaan nageven us daarom naar buiten gesteld

Zo ziet het er over het algemeen uit, toch op me buitenteugel omdat die daarop moet gaan nageven.

Fijn beeld, hier mag die alleen meer terug komen op de achterhand. Hier wordt die wat lang in zijn lijf.

Fijn beeld, alleen hier zie je dat die nog net wat ronder mag en nog net niet los laat. Tegen dit punt lopen we eigenlijk een uur aan te hikken.

Mooi recht op 2 teugels, nu nog op me kont zittten
! En schouders naar achteren haha
Weer erg fijn beeld, maar wordt weer te lang en mag meer bij elkaar.

Ik vind dit toch een heel fijn stukje! Hier komt die tenminste echt mooi op de achterhand en gaat die echt gaaf lopen. Alleen moet die op dit punt weer net wat ronder.

Rechtop! En Tris mag nog iets ronder, maar het begint ergens op te lijken.

Dit begint ergens op te lijken
!
Trisje gaat steeds lekkerder showen

Gelukstreffer denk ik
maar hier willen we wel heen!
Zo ziet het er ook vaak uit, net nog even tegen de hand en net nog niet rond genoeg. En dat wordt die dan ook niet emeer
.Nou dit was het! Ik ben benieuwd, nogmaals houd het netjes. Zoals je ziet is hij geen 1 stuk mooi gelijk en ziet het er elek keer anders uit. Hij blijft dus geen moment gelijk en de stukken er tussen zien er nog erger uit
.Groetjes Lysanne!

! Moet soms ook iets meer op mezelf letten dan op me paard haha.

. Succes nog!
) lekker door blijven trainen en dan komt het weer goed