haw

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

femkeVB

haw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 18:50

Heey,
Ik wil graag dat jullie beordelen hoe ik rijd alleen ik heb mijn pony nog niet zo lang dus niet te streng zijn :D

Groetjes Femke.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zelf commentaar.
-iets rechter
-niet naar beneden kijken.
-handen iets hoger
Laatst bijgewerkt door femkeVB op 07-04-10 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lilliputter

Re: haw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:51

Probeer je handen niet vast te zetten op je benen en ze teveel naar je toe te trekken! Veel plezier met je nieuwe pony :)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:52

Ik ga mee met het bovenstaande, ook mogen je beugels wel 2 gaatjes langer. ;)
Btw, je topic voldoet niet aan de regels!
Laatst bijgewerkt door Mies op 07-04-10 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:52

Lees even de regeltjes door. Je topic voldoet hier namelijk niet aan en zal anders gesloten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:53

Je moet je post even aanpassen aan de regels van HAW, anders wordt hij gesloten. :)

Maar mén!! Wat heb jij je beugels kort!
Die kunnen wel 5 gaten langer..

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:54

Ik denk dat het een beetje lastig beoordelen is van 2 stapfoto's en één op stand.
Wat ik wel zie is dat je streng bent in je handen en ze heel erg vastzet op je benen. Nageeflijk rijden doe je niet door je pony naar beneden te trekken, maar door goed de achterhand er bij te rijden en hem lekker voorwaarts te rijden. Dan gaat hij vanzelf, uit ontspanning, nageeflijk lopen! Verder mogen je beugels ook een stúk langer.
Verder leuke pony. :)

Heb je ook les?

lindake

Re: haw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 18:56

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast dien je minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.