Hierbij voor het eerst Rowan in het HAW topic.

Eerst even voorstellen:
Paspoortje
Stamboeknaam: Jive
Roepnaam: Rowan
Leeftijd: 19
Ras: KWPN
Niveau: B + 2
Vader: Bismarck
Moeder: Wilma
Ik heb Rowan nu 6 jaar, voor ik haar kocht is ze fokmerrie geweest en dus nooit echt doorgereden op jonge leeftijd. Toen ik haar kocht kon ze niks, alleen maar heel hard rennen. Ik ben 2 jaar bezig geweest om haar nageeflijk te laten lopen. Daarna hebben we pieken en dalen gehad. De foto's hieronder zijn van vorig jaar, maar zijn redelijk zoals ze nu loopt. Het enige wat nu echt verbeterd is dat ze haar achterhand veel beter meeneemt, ben nu ook aan het oefenen met een beetje "verzamelen". Kleine stukjes en dan er weer uit. Dit met begeleiding van een goede instructrice. Heb hier helaas nog geen foto's van, maar zal binnenkort vriendlief maar weer s vragen of hij foto's wil maken! Deze foto's zijn gemaakt door Elise (Edelweis op Bokt volgens mij!)
Eigen commentaar:
* Handen nog iets meer dragen.
* Binnenhand is af en toe iets te streng
* Bij deze foto's heb ik af en toe nog piano handjes, is nu minder gelukkig!
* Rowan mag soms nog iets ronder.
* Verder mogen jullie kijken wat ik nog kan verbeteren!
Losrijfoto's heb ik er niet bijgezet en verder staan de foto's niet op volgorde!
Nou genoeg gekletst, hieronder de foto's!

Pasje wijken gaat nog niet altijd even soepel, ze komt dan een beetje in verzet omdat ze het wel lastig vind.

Beetje raar zit moment van mij..

Even iets bekijken hoor!

Me handen..

Weer die handen

Pfff, ze was wel lastig met rijden!

Ik kijk een beetje bozig (geconcentreerd)

Tijdje geleden, lekker buiten een drafje!

Bedankt voor het kijken, houden jullie het wel netjes?

. Het wijken komt van zelf wel goed. Gewoon kleine stukjes mee pakken. Misschien eens proberen om van de hoefslag af te wijken?. Of een paar passen opzij (op de middenlijn) voor je rechterbeen, weer recht stellen, en dan een paar pasjes opzij voor je linkerbeen.