Ik rijd Unica (v. Jazz) nu zo'n halfjaar denk ik. Vind het zelf wel een fijn beeld geven, ben benieuwd wat jullie er van vinden. Voor mijn gevoel zit ik alleen heel belabberd.. Bedankt voor het kijken!
edit: Starkaart is aangevraagd, trainen nu voor het L2. Grote problemen zijn er niet echt, vind het gewoon lastig om zo'n "groot" paard onder controle te houden aangezien ik zelf een D pony'tje heb.
Laatst bijgewerkt door __PrinCes op 04-04-10 20:40, in het totaal 2 keer bewerkt
Ti_Amo
Geplaatst: 04-04-10 20:30
je beginpost voldoet niet aan de eisen, even veranderen zonde als hij gesloten wordt.
Kim14
Geplaatst: 04-04-10 20:31
Je moet even je beginpost veranderen. Bij HAW is meer informatie nodig voor je beginpost. Verder vind ik het er ook netjes uitzien, en ik vind je zit zeker niet belabberd!
Oke, bedankt, heb het aangepast. Klopt wel van die activiteit maar vind het zelf heel moeilijk om haar dan nog uit te zitten aangezien ze vrij grote passen maakt, voor mij dan.
Ik vind het er heel erg netjes uitzien! En ik vind dat ze actief genoeg loopt hoor Af en toe loopt ze alleen een beetje onder je vandaan heb ik het idee. Veel succes ermee!
__PrinCes
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-10 12:35
Orpa schreef:
Ik vind het er heel erg netjes uitzien! En ik vind dat ze actief genoeg loopt hoor Af en toe loopt ze alleen een beetje onder je vandaan heb ik het idee. Veel succes ermee!
Ziet er netjes uit zeg! Een paar maten groter zal wel even wennen zijn! Je maakt de voltes ook mooi, en ik vind dat rustige maar toch wel actieve wel een fijn beeld geven!
snap dat je je wat belaberd voelt zitten dit komt vast doordat je paard nog niet altijd in balans loopt... ze loopt soms wat te diep en kantelt het haar hoofd.. maar als je zo door gaat komt dat vast goed. het helpt als je veel overgangen gaat rijden...
Ziet er netjes uit! Misschien kom je met lichtrijden iets te ver uit het zadel? Kan ook zijn omdat hij misschien opgooit oid, dat weet ik niet. Verder netjes!