Aangezien er net een slotje op mijn topic is gezet heb ik hem aangepast en ik hoop dat hij nu wel voldoet aan de eisen!
Dit is mijn tweede topic over Mientje! Voor wie mijn eerste niet heeft gezien, nog wat extra info.
Naam:Trendy (bijnaam: Mientje)
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 9 jaar
Niveau: L2 (zij is L2, ik nog niet!)
Stokmaat: 1.665 cm
Stamboek: KWPN
Karakter: Heel lief, maar vooral heel betrouwbaar!
Zoals ik heb verteld, staat Mientje nog steeds bij haar 'oude' baasje, omdat ik eerst mijn tentamens goed moet maken van mijn ouders.
Dus ik rijd nu bij haar en zij geeft me veel goede tips! Helemaal niet verkeerd, want zo leer ik haar tenminste een beetje kennen.
24 april kom ze naar mij toe!
Vandaag ben ik weer geweest en dit was de 6e keer dat ik erop reed. Mijn lieve vriendje kwam mee en die heeft o zo'n mooie camera dus die moest natuurlijk foto's maken. Ik vind dat het rijden al prima gaat tot nu toe. Ze is echt zo braaf! Voor mij is dit echt heel fijn, omdat ik nogal angstig ben geworden door mijn vorige paard. Mien geeft mij het gevoel dat ik er echt vertrouwen in kan hebben dat het goed komt. Ze doet echt geen vlieg kwaad! Dat is voor mij een erg fijn gevoel.
Verbeterpunten zijn: Het meer naar voren doen van mijn handen en het minder streng zijn met mijn binnenhand!
Momenteel oefenen we veel met overgangen en tempocontrole. Ze wil graag hard lopen en het is soms lastig om haar bij je te houden. Dus dat is zeker een punt waar we tegen aanlopen en waar aan gewerkt moet worden.
Mijn doel met Mien is haar eerst beter leren kennen en wanneer we een echte combinatie vormen wedstrijden gaan starten!
We gaan dus wel meteen vanaf het begin volop trainen en hopelijk gaat dat erg goed!
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de foto's vinden. Ik zou dus graag nuttige tips willen!
indraven

oppakken!

draf

deze foto geeft een heel fijn beeld vind ik!

galop

uitstappen

nog even knuffelen!

En wat vonden jullie van mijn lieve Mien?!
)
. En dan je voor je uit blijft kijken en niet naar voren valt in de galop inderdaad. Het kom helemaal goed met jullie
ziet er super uit voor de 6e keer!
!