Na een heel lange winter, waarin we veel buitenritjes gemaakt hebben hier bij het nieuwe huis en de bak 90% van de tijd bevroren was, is de training eigenlijk een beetje vergeten...
Opzich zonde, want onze laatste wedstrijd, op 2 november, leverde ons 4 winstpunten in het M2 op.
Nu ben ik sinds een paar weekjes weer lekker in de bak aan het rijden, maar het staat op een laag pitje. 11 april heb ik weer wedstrijd dus vanaf morgen ga ik weer hard aan de slag. We gaan dan Z1 starten.
Nog wat achtergrond informatie over Vaya:
Ze is een bijna 8 jarige merrie van Karandasj X Amulet. Ik heb haar nu bijna 3 jaar in mijn bezit en de eerste klassen zijn we doorgevlogen. In het M2 iets minder geknalt, maar wel bijna altijd winst gereden.
Ze is een heel werkwillige pony maar wel met karakter. Onder het zadel doet ze alles voor je en denkt ze vaak al vooruit, wat ook wel is wat storingen oplevert. Maar op stal wilt ze nog wel is zuur doen. We proberen haar zoveel mogenlijk op het weiland te houden.
De foto's zijn van afgelopen zaterdag. Ze liep wel redelijk, maar het is allemaal nog te braafjes. Voor het Z1 moeten we meer gaan knallen. Meer swung en meer opgericht. Maar dit komt ook wel naarmate we meer gaan trainen
en ze is nou eenmaal niet heel spectaculair om te zien 
Ik probeer 11 april ook iemand mee te sleuren op wedstrijd die foto's/filmpjes wilt maken, en dan zal ik ze weer plaatsen!
Groetjes Iris
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.
Ik heb wedstrijd op Werkendam, bij Ashley Brons. Ik ga zeker flink trainen, maar de laatste dagen zit het weer ook niet echt mee... bij jou nog alles goed? Nog gezellig op stal? 
idd het achterover leunen, ik ga er op letten