Even info
Blacky
Fell pony
13 jaar
1.40m
Wij hebben geen niveau, probeer te streven naar ontspanning bij hem en een goede houding voor mezelf
Eigen werkpuntjes :
Geen te strenge binnenhand
kapstokvoetjes
niet de hele tijd 'porren'
voor me kijken
handen boven mijn zadel
niet naar voor vallen
ellebogen
Extra ; hij valt erg op de voorhand (werd me gezegt in vorig topic) , is dit al wat verbeterd?
...
Ik weet ,er is nog veel werk aan, blacky is ook niet zo'n makkelijke pony om mee te werken, ik rijd hem 1x/week (en 1x per week komen zijn eigenaresjes, 10 & 8jaar wat 'rijden') , waardoor we altijd een beetje van 0 moeten herbeginnen...
Geen foto's van instappen/uitstappen, anders werden het er teveel. Ik geef ook zelf geen commentaar, dat laat ik aan jullie
Zijn ook enkel draf/stap foto's ,de galop gaat nog helemaal niet goed.
Als iemand tips heeft voor zijn hoofdschudden? (heb deze foto's er niet bijgepost) maar het zit zo ; hij gooit steeds zijn hoofd in de lucht, waardoor we eigenlijk altijd een strijd moeten voeren.. Het ligt niet aan zijn tanden of rug, hij doet dit soms als je hem bv verzet (maar vooral als je rijdt, bij springen doet hij het amper, bij dressuur constand) . Zou een ander bit helpen? (ik dacht aan dubbelgebroken, hij loopt nu op een enkelgebroken bustrens)
1

2

3

4

5

6

Dit is van tijdje geleden

Tips zijn gewenst! Hou het aub vriendelijk ... Bedankt!
*nog tips mogen altijd hé*