Ik had gezegd dat ik nog betere foto's zou krijgen.
Nou bij deze.
Ze liep beter als de keer ervoor.
Af en toe mag ze nog wat meer opwaarts en nog iets meer achterbeen maar vind dat ze het super doet.
Zal een foto plaatsen van hoe ze was toen we haar kochten, dan kunnen jullie zien hoe veel ze veranderd is.
Ze heeft een hele moeilijke rug en vaak ook veel last van haar rug daardoor heeft ze een op maat gemaakt zadel. Mijn instructeur is gediplomeerd in zadels op maat maken enzovoort. Mijn zadel moet achter meer omhoog. Maar hij word niet opgevuld (worden de kussens te hard) maar er komen 1 of 2 laagjes vilt tussen de kussen en de lepel. Mijn zadel gaat deze week naar de Stübben fabrikant en wordt dit gemaakt. Heb het zadel pas 3 kwart jaar dit omdat ze toen pas bespierd was. Daarvoor een goedkoper zadeltje erop gehad.
Ik moet dus zolang even met dit dekje ertussen rijden.
Mijn paard heeft hier totaal geen hinder van, ze loopt hier zelfs beter door.
Mijn verbeter punten in mijn houding:
* Tenen naar binnen.
* Handen meer rechtop en dichter bij mekaar
* Ik knik links in waardoor mijn linkerschouder lager hangt en mijn rechterhand omhoog gaat.
* Af en toe niet te veel naar achter leunen en nog iets langer maken.
Wanliki
Stravinsky x Ursus x Planeet x Uppercut
6 jaar
M2+1
Over 2 weken weer onze eerste wedstrijd
1. Hier loopt ze op de voorhand, maar ik was haar nog aant loswerken. Dan stel ik haar wat lager in, dan gaat ze haar rug later beter gebruiken.

2. Idem

3.

4.

5. Lekker Achterbeen

6. Mijn Houding

7. Volgens mij was ik Schouderbinnenwaarts aan het doen, Mag meer linkerstelling

8.

9. Mag iets ronder.

10. Beetje wazig.

11.

12.

13. Lekker kontje

14.

15. Zo was ze toen we haar kochten.

Dankjewel voor jullie tijd.
Commentaar mag altijd natuurlijk maar hou het lief.
x
Handen rechtop en bij elkaar/ tenen naar binnen/ niet opzij hangen en soms leun je wat naar achter en soms wat naar voren.
Denkt je instructeur dat het met extra laagjes de functie hetzelfde blijft?