Sylver Moon.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Sylver Moon.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 09:07

Haaj,

De foto's zijn inmiddels al van een tijd geleden, en gelukkig gaat het nu een stuk beter.:) Toch wilde ik ze even laten zien. Sylver is een ruin van 11 jaar oud, een deense rijpony (iemand die mij meer kan vertellen over dit ras, kon er niet veel over vinden?) Het is een manege pony, maar zo gedraagt ie zich niet echt, haha. Ik ga hem binnenkort misschien leasen.
Over houding enzo, tips mogen wel, maar het is niet dat ik er veel aan heb want ondertussen gaat het dus al beter + ik heb les. (:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar ik geloof 't wel. :P

Fotos zijn gemaakt door Noëmy, bedankt hiervoor!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 09:15

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 09:15

nee het staat hier niet goed. Je moet recente foto's en je moet verbeter punten, doelen en achtergrond informatie in je openingspost neerzetten.

Plus ik snap echt niet waarom je foto's gaat neerzetten en dan zegt: tips mogen wel, maar het is niet dat ik er iets aan heb... Maar goed hier zal dus snel een slotje op gaan

lindake

Re: Sylver Moon.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 12:20

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc...

Daarnaast dien je inderdaad recente foto's te plaatsen en dien je minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op kan geven worden.