Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ik kan je Hermineke de Ruiter aanraden. Ze is goed en eerlijk. Mijn paard wordt sinds 3 maanden door haar behandeld en is heel erg opgeknapt (mocht ook wel, hij zat ernstig vast in zijn been en rug) Het zou zomaar kunnen dat bijvoorbeeld de spieren aan de voorkant van het linkerachterbeen te kort zijn, daar kan een fysio gemakkelijk wat aan doen. Succes!
)LindyH schreef:Dat zou ik ook denken, maar ik doe altijd al ontzettend veel aan rechtrichten, en ik ga er behoorlijk ver in. Ik stijg zelfs aan beide kanten op, rij weinig langs de wand etc. (Ik doe trouwens ook de ORUN-cursus, maar daar heb ik het niet van)
Ik denk dus dat ik op zich wel genoeg doe om scheefheid te voorkomen, maar misschien niet om scheefheid te corrigeren, wat na die osteopaat wel nodig was.
Ik ga ermee aan de slag, en dan echt met de aandacht op linksachter.
Bedankt allemaal!
Elisa2 schreef:LindyH schreef:Dat zou ik ook denken, maar ik doe altijd al ontzettend veel aan rechtrichten, en ik ga er behoorlijk ver in. Ik stijg zelfs aan beide kanten op, rij weinig langs de wand etc. (Ik doe trouwens ook de ORUN-cursus, maar daar heb ik het niet van)
Ik denk dus dat ik op zich wel genoeg doe om scheefheid te voorkomen, maar misschien niet om scheefheid te corrigeren, wat na die osteopaat wel nodig was.
Bedankt allemaal!
Dat is absoluut geen rechtrichten! wel goed dat je het doet maar lees dit eens door: http://correctedressuur.webklik.nl/page ... chtrichten
LindyH schreef:Dat zou ik ook denken, maar ik doe altijd al ontzettend veel aan rechtrichten, en ik ga er behoorlijk ver in. Ik stijg zelfs aan beide kanten op, rij weinig langs de wand etc. (Ik doe trouwens ook de ORUN-cursus, maar daar heb ik het niet van)
Bedankt allemaal!
Voor die tijd was ik bezig met allerlei oefeningen maar ik kwam niet verder, paard bleef ook maar hardnekkig niet fijn tölten. En echt, ik heb van alles geprobeerd, met beslag, met verschillende manieren van rijden, met andere mensen (waarvan eentje de nodige rechtrichtervaring heeft) erop. Niets hielp. Omdat hij kramp had. Al jaren. En ik wist het niet (want hij is pas een jaar van mij, en ik kende hem alleen met pijn) maar hij is zo veranderd en loopt zo veel beter. Dus zelfs al heb je maar 1 behandeling nodig voor je paard, het doet 'm vast goed
Veel meer paarden dan wij denken hebben spierpijn.