6 maart was er bij ons op stal een clinic van Lotje Schoots, ik deed daar ook aan mee met Kelvin, en hebben er veel van geleerd. Ons probleem is dat kelvin soms liever lui dan moe is, en daardoor niet goed aan het been is. Vaak reageerd hij dan met aandrijven of een tik door middel van zijn staart te swiepen in plaats van harder te gaan. Ook wil Kelvin als hij moe wordt wat gaan duiken en hangen in de hand. Hierbij heeft ze ons goed geholpen, want weet nu hoe ik het goed op kan lossen, en moet zeggen, het gaat al een stuk beter. Lotje heeft ons even flink aan het werk gezet, en er zijn ook wat foto's gemaakt door wat stalgenootjes.
Mijn probleem is vooral dat ik erg naar beneden kijk, mijn voeten lijden soms een beetje een eigen leven en moet mijn handen wat meer rechtop houden.
Nog wat informatie over Kelvin
Geslacht: Ruin
Leeftijd: 04/04/2005
Niveau: B
Afstamming: Onbekend
Ook hebben wij afgelopen zondag ons eerste wedstrijd in de B gereden. Hij was heel erg braaf, en het resultaat was 193 en 192, dus ben heel erg trots op mijn knollie.
Hier de foto's
Zijn mooie hoofdje

Voor me uit kijken

Hier moest ik hem even flink naar voren laten gaan van Lotje, alleen was Kelvin het er niet mee eens

Voeten

Zijn mooie nieuwe hoofdstel

Enige galop foto, ik moet wat meer gaan zitten, wel mooi achterbeen

Met deze foto ben ik erg blij, alleen mag zijn achterhand er wat meer bij

Ook een mooi plaatje

Graag opbouwend commentaar waar ik wat mee kan