Vandaag zijn er foto's gemaakt van mij met mijn 5 jarige palomino ruin Twisk.
Ik heb hem sinds 19 oktober 2009

Hij is een ontzettende schat met poetsen en rijden ook (als je m er doorheen hebt). Hij valt vooral met de galop erg door je been heen. Het gaat de laatste tijd steeds beter. (Ik heb ook les).
Ik weet het!! Ik moet rechtop zitten!!!
We zijn bezig onze startkaart aan te vragen
Eerst wat informatie over mijn paardje:
naam: Twisk
leeftijd: 5
hoogte: ong 1.47 zelf opgemeten. dus nog niet officieel.
Ik moet eraan werken dat ik mn handen wat hoger houd, en niet zo 'tegen het zadel aan'. (en zoals hierboven al staat rechtop zitten)
Nouja, hier zijn de foto's:
Dit was toen hij nèt bij ons was

Je kunt ook wel zien dat de galop echt een ramp was... Hij protesteert ook (zie staart) door moeilijkeid..

Gelukkig ging het na een tijdje beter met m! (al was de galop nogsteeds moeilijk)

En toen kwam de sneeuw... dus konden we niet rijden
Dan dus de foto's van vandaag
ellebogen mogen iets meer tegen mn lichaam, teugels iets verder naar voren/omhoog, hoe je het wil noemen, evt iets korter

erg op de voorhand,, achterhand mag r meer onder

Dit vind ik zelf een erg mooie foto. Hij heeft iets te veel stelling, maar dat is juist wat ik moet oefenen
vandaar
weer teveel stelling
wel actieve achterhand
netjes
jammer dat ik sta 
galop.. Hij valt eerst altijd naar binnen dus moest m er even doorheen zetten (zweepje is voor aanspringen, tikje bij, zodat hij niet nog een paar extra passen door kan draven, zich om kan stellen, en verkeerd aanspringt..,) Mn been ligt dus ver naar achter om m naar buiten te duwen, dit is dus niet constant zo

later ging het beter. (is alleen net even niet nageeflijk, en heb mn handen wel erg ver uit elkaar. had geen betere foto.. linksom ging super beheersd, heb alleen daar geen foto's van jammer genoeg..)

en dan nog even zn knappe koppie

en uitstappen

Na het rijden nog even lekker rollen (geen foto) en in de bak zijn

En als laatste nog even een oogfoto

Ik hoop dat jullie m leuk vinden
commentaar is altijd welkom als t maar vriendelijk wordt gebracht
Er staat geen copyright op de foto's, maar toch niet kopieren aub!! bedankt

oja,, zit er een foto tussen waarvan jullie denken: Wat een leuke, die is het waard om vergroot te worden! Dan zou ik dat graag horen!! Maar misschien vraag ik nog wel een keer iemand met echt professionele ervaring voor supermooie foto's
Het meeste commentaar geef je zelf al, maar probeer ook te letten op je tenen & ellebogen wat meer bij elkaar houden
!