paardelarij of andere hulp bij inrijden/doorrijden paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

querido

paardelarij of andere hulp bij inrijden/doorrijden paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-10 13:33

Wie is er bekend met de Paardelarij of andere mensen die helpen met doorrijden van jong paard. Zelf heb ik 18 jaar niet gereden, paard van 6 dat ook nog zoekende is en zoek les bij ons aan stal (Hoogeloon). De website van Paardelarij ziet er interessant uit en vraag me af of er mensen zijn die ervaring met ze hebben of andere tips voor iemand die les zou kunnen geven, helpen bij herintredende paardenmoeder met jong paard..

Liek_Volan

Re: paardelarij of andere hulp bij inrijden/doorrijden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 17:33

Ik ben bekend met de paardelarij! De paardelarij is heel fijn voor het laten doorrijden van je paard. Ze rijden hem namelijk niet alleen goed door, maar doen ook aan de juiste gedragscorrectie. Ook rijden ze op een zeer paardvriendelijke manier. Ik kreeg er altijd les en dat is me altijd goed bevallen. Het zijn rustige mensen die je echt goed begleiden!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:51

Ik heb ervaring met de Paardlarij toen Eef er nog werkte, ze zijn goed in wat ze doen en erg correct naar de paarden toe!
Ze zitten nu in Hulsel maar daar ben ik nog niet op stal geweest.

Ik weet alleen niet of ze aan huis komen, mn buitenrij maatje (ook uit Hoogeloon) lest nu bij hun voor zitles en dat doet ze bij hun op stal.
Nieuwsgierig als ik ben wil ik nogsteeds een keer mee als ze daar gaat lessen maar is er helaas nog niet van gekomen.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 22:52

ik heb een tijdje geleden goede verhalen gehoord.