Ze staan nu in Noord Brabant best een eind weg, raar hoor dat ze nu ineens weg zijn. Naar één uur en drie kwartier rijden kwamen we aan bij Stal Hazelberg, de paardjes mochten meteen lekker de wei op om bij te komen van de reis. Lekker een kopje koffie gehad en over de paardjes geklept, en toen natuurlijk foto's maken van de aanstaande pappa.
Dit is Rabbit Hutch Ranch Charro Star, een amerikaans minipaardje.
Wat een plaatje hé.
Hij heeft de aparte kleur silver-dapple en hoop uiteraard dat ik volgend jaar ook veulens krijg met deze mooie kleur.Zijn koppie, hij stond lekker te dromen in het zonnetje.
Dit waren 2 veulens van hem. Dit was een merrietje erg klein met een super fijn hoofdje.
Ze lijkt nu palomino, maar dat word straks ook silver-dapple.
En dit was een mooi hoogbenig en luxe hengstveulentje, een silver-dapple bonte uit een zwart-bonte moeder. echt een plaatje.
Hoop dat Angel er volgend jaar ook zo'n kleurtje uitpoept.
Mijn kleine mannetjes waren na een uurtje rennen daar toch wel erg moe van de reis, wat natuurlijk ook niet niks is voor 2 van die ukkies.
Dus ze gingen heerlijk in het zonnetje liggen slapen.
Hier Spirit.
En Willy.
En saampjes lekker dromelotten tussen hun mamma's in, lief hé.
Het was daar erg mooi, netjes en goed verzorgd, en heb ze dan ook met een gerust hart achtergelaten daar. Ze vroegen netjes hoelang ze per dag op het gras stonden en dan zouden ze hetzelfde aanhouden. Ze blijven daar tot ze weer drachtig zijn. Maar over 2 weken ga ik wel even op visite, en weer even wat foto's schieten van mijn kinders.
! Liefs Mirrie