hier weer even een topic over Bing. Ik heb bing sinds eind oktober in mijn bezit. Toen was hij net zadelmak. Samen met mijn instructrice hebben we hem rustig opgebouwd en zondag gaan we onze eerste wedstrijd starten. Bing is bijna 4 en ook zoals jullie zien wat jong in zijn lijf. Met rijden gaat het super doet onwijs zijn best al kan hij ook heel mooi steigeren als hij het er niet mee eens is
Al met al ben ik ontzettend trots op mijn ventje.Ik rijd Bing door tot eind juni en daarna gaat hij lekker 3 maanden het land op om nog even uit te groeien.
Kijk en geniet.

En
Laten jullie een berichtje achter?
Gr Willemijn

Probeer eens samen met je paard te gaan en niet je paard naar iets toe te rijden wat er gewoonweg niet fijn uit ziet.. Snap niet waarom je sporen om hebt. Je hebt niet echt een been voor een spoor vind ik. Nee, de manier waarop je rijdt spreekt mij allerminst aan.
Klopt dit zijn echt maar een paar fotos omdat er per ongeluk iemand in de bak stond met een camera haha. Uitschuiven doe ik zeker vind mijn instructrice erg belangrijk doen we in de training ook veel ook voor de controle dat hij idd echt mijn hand volgt maar dat doet hij