Adanka aan het werk.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adanka_Paula

Adanka aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 20:52

Alleen een paar foto's van het stappen maar misschien hebben jullie wat te zeggen over mijn zit,houding etc.
Let alleen niet op mijn hoofd, ik was toen heel erg serieus bezig :o
En de foto's zijn een beetje licht, donkerder kon ik ze niet krijgen.

Afbeelding
Mijn handen heb ik hier ongelijk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Hier loopt ze iets te laag, vind ik zelf.

Groetjes

Ineke80

Re: Adanka aan het werk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 20:54

Probeer te ontspannen in je bekken, en in het zadel te zitten, ipv druk te zetten op je beugels.
Jouw houding komt een beetje geforceerd over. En denk vooral aan je binnenteugel. Rij van je binnenbeen naar je buitenteugel :)
Leuk paardje verder hoor!

Okira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 21:00

Je hebt een mooie houding ving ik!
Ik vind ook dat je paard mooi onder je loopt. Verder geen commentaar eigenlijk :p

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 22:03

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast dien je minstens 5 rijfoto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.