Na dik 3 maanden niet te hebben gereden door de strenge winter, heb ik toch 7 maart meegedaan aan de oefenwedstrijd in Echt.
We (m'n instructrice en ik) hebben Tarzan in 1 week tijd klaargestoomt voor de wedstrijd,
en dit heeft hij echt super opgepakt.
Even wat achtergrond informatie erbij:
Ik heb Tarzan een dik jaar geleden gekocht, en toen was er echt nauwelijks wat mee aan t vangen.
Na een aantal maanden gewoon werken aan de band, en waarna ik niet verder kwam met rijden,
heb ik me een goede instructrice gezocht.
Met haar samen zijn we weer bij het begin begonnen, omdat Tarzan eigenlijk verknald was door de vele eigenaren.
Zo liepen we in het begin tegen vele problemen aan, maar door dit rustig aan te pakken zonder te forceren
kwamen we steeds een stapje verder.
Hij kwam heel erg tegen de hand in, wat in het begin flink wat werk heeft gekost.
Vóórdat de winter begon zat de nageeflijkheid er nog niet helemaal in, hij kwam toch nog steeds zo met en met tegen de hand in.
Na de strenge winter hebben we weer alles opgepakt, en hebben we Tarzan in 1 week tijd heel fijn door kunnen rijden.
Hij wordt eindelijk soepel, en komt niet meer tegen de hand in

We reden in de B, en waren als 5e geeindigd met 191 punten, en trots dat ik was!

Hierbij het Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=0k0qz3tZlNI
en foto's van na de wedstrijd

Kampioentje van me

Terug op stal, supertrots!