Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lies21 schreef:Misschien niet meer galloperen buiten en eerst les gaan nemen zodat je de " controle" krijgt over de pony!! De " noodstop" kan op dat moment werken maar als je voortaan zo de pony moet stoppen gaat het maar een paar keer goed voor het finaal fout gaat!!! Pas dus op! Ga lessen.....
Sonja schreef:Jazeker zijn die er. Het maakt mij persoonlijk niet uit of ik met leerlingen in de bak werk of in het bos. Buitenrijden leer ik ze ook.
Sonja schreef:Ik denk alleen dat een instructeur eerst even wil weten hoe jullie het binnen een omheining doen en gezien je berichten betwijfel ik of hij/zij daarna al op korte termijn met je naar buiten wil...
Mjay schreef:galloperen op stukken waar ie wel moet stoppen vlak voor een stuk met zwaar zand of een stuk met bochten waardoor ie wel af moet remmen.... maar als mijn paard me dit flikt dan trek ik m gewoon om kom zeg.... maar goed dat werkt bij mijn paard....