Tivoli les (filmpjes)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

piffgek

Tivoli les (filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 09:38

hoi,

van de week eindelijk weer eens een fotograaf weten te strikken en mams over gehaald om filmpjes te maken :D
Ik had rijvereniging daar zijn de filmpjes van en de foto's zijn van een paar dagen geleden thuis in de bak.

naam paard: Tivoli (Piff)
naam vader: Slogan
naam moeder: Mondain
- kwpn
- 10 jaar
- niveau-B

verbeterpunten:
- benen stil houden
- teugels korter
- actievere achterhand

de filmpjes:
View My Video
View My Video
ik zet er vanmiddag nog een filmpje bij van wat overgangen, helaas moet ik nu naar school :+

foto's :
hier moet de achterhand er nog meer onder
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
bedankt voor het kijken! tips zijn welkom

groetjes Fleur

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:13

Hoi Fleur!
Mooi paard heb je!
Let op je houding, Je hakken uitdrukken en je handen stilhouden met lichtrijden. Paard mag idd meer (in elkaar) gereden worden.
Filmpjes zijn helaas wat kort en slecht.. Verder vind ik het er niet slecht uit zien hoor.

lindake

Re: Tivoli les (filmpjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 10:50

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast dien je minstens 5 foto's te plaatsen met foto's waar je rijtechnische commentaar op kan geven.