ik heb nog nooit een HAW topic van mijn verzorghaf bo gehad dus ik dacht, laten we maar eens
een HAW topic openen

maar eerst even dit:
Bo word in april alweer 4 jaartjes oud en hij is in april vorig jaar ook zadelmak en ingereden.
Vlak daarna al vroeg diegene die bo had beleerd of ik hem verder wou doorrijden en zo'n kansje
kon je natuurlijk niet voorbij laten gaan. Dus zo doende. Ik merkte al snel dat bo een echte
brave pony was die graag wou werken en leren, maar je moest hem wel met respect behandelen,
anders waren we geen vriendjes meer
.hoe dan ook, we gingen in de eerste periodes rustig aan de slag met rechtrijden en ontspanning, later
gingen we de 3 gangen aan pakken, maar hij vind de (linker) galop nogsteeds erug lastig, maar ik geef
hem alle tijd
de middendraf vind ie ook nog moeilijk, hij vind het moeilijk om zijn passen te veruimenmaar verder gaat het best netjes, hij pakt echt alles zo goed op

daarom besloot ik maar eens een filmpje te maken van ons rijden, dus heb pa maar even opgetrommelt

en zo, hebben we nog een paar minuten even wat algemene dressuur werkjes gedaan en als afsluiting een
lekker stuk wortel

kijk ze, en hoop dat jullie nog wat leuke tips hebben

dat eerste stukje moet je negeren, geen idee wat dat inhoud

nog even dit: in december hebben we nog 2 officiele wedstrijden gereden, de eerste wedstrijd al 181 ,
en de 2e wedstrijd ging minder, hij was een beetje drukjes
dus 175 ofzo..in de outdoor wedstrijden ga ik hem weer starten

hij blijft dus mijn verzorgpony, en we willen verder komen in de sport, later misschien ook wel springen

Citaat:eigen opvallers:
-minder bewegen met mijn benen,
-rechtuit kijken
-hem wat opwaardser rijden
-handen wat lager,teugels wat korter denk ik soms...
-hakken beter uitdrukken
groetjes Lotte

grr!! ik ga daar echt aan werken!