ik ga waarschijnlijk een 7 jarige ruin rijden binne kort nu is hij wel in gereden maar in de bak nooit door gereden buiten is hij volgens horen heel erg braaf maar in de bak schijnt hij een ramp te zijn ik ben zo wie zo van plan om te gaan lessen als alles door gaat maar ik vroeg me af of er nog bokkers zijn met een ander idee of die het zelfde (probleempje) hebben gehad en hoe dit op gelost is
Wat is niet doorgereden?. Wat doet hij in de bak (staken enz)
Vind het moeilijk aan de hand van je bericht wat te zeggen. Zou zeggen ga er eerst op en vind uit waar het probleem zit. Misschien zit die er bij jou helemaal niet. Ga erna een goede instructice zoeken die dit soort zaken gewend is en begin opnieuw bij de basis.
lido_4_ever
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-10 10:01
zo als ik al zei ik ga zowiezo lessen bij me eigen instructriece hij schijnt erg te bokken om elk wissewasje en idd ook staken
Ik zou zeggen: helemaal terug naar de basis, onder leiding van een goede instructrice. Misschien is er met het zadelmak maken wel iets verkeerd gegaan dat het paard nu zo protesteert. Terug naar af, vertrouwen opbouwen en ja, wél even laten nakijken of er geen fysieke problemen zijn.
lido_4_ever
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-10 11:09
ja ik zal alles even na laten kijken zadel enzovoordat ik er op stap ik heb er nog niet op gezeten en heb hem ook nog niet zo=ien lopen dus is even afwachten allemaal maar het punt is dat hij die streken alleen in de bak uit schijnt te halen en met buiten rijden weer niet
kimm_twinkel
Geplaatst: 09-03-10 14:25
misschien dat je hem eerst kan gaan longeren in de bak kijken hoe die dan is en dan pas erop gaan rijden.