Eindelijk, eindelijk heb ik vandaag weer op Angel gereden. Andere keren had ik hier gewoonweg geen tijd voor. Ik wordt de laatste doodgegooid met huiswerk, tentamens, mijn profielwerkstuk moest af zijn afgelopen week. Bleh, eindelijk voorbij.
Het weer zat de laatste tijd ook niet mee, nu was het koud, maar wel fijn droog zodat ik de weide niet kapot kon rijden. Aangezien ik vorige keer toen ik kon rijden, er toch maar vanaf moest zien aangezien de wei te vochtig was.
Haar ontzettende dikke bos manen heb ik maar even ingesnoerd
.Vandaag heb ik erg op mijn houding gelet. Ik hem mijn handen meer gedragen en mijn benen/voeten op de juiste plaats gehouden. Ik vind persoonlijk dat het er al beter uitziet. Ik ben erachter gekomen dat ik gewoon ook mijn schouders best aanspan, dit doe ik dus ook te paard. Hier moet ik nog aan werken, maar het is ontzettend lastig op deze plaatst te ontspannen als je dat normaal ook niet echt doet.
Angel liep fijn naar beneden in stap, echt heerlijk. In draf ging het allemaal wat vermoeider. Ik vond dat ze in stap een fijne halshouding heeft, niet te diep. In draf komt ze vaak omhoog, maar dit gaat ook steeds beter.
Verder heb ik niet heel veel gevraagd, aangezien het al een tijdje geleden was.
Ik heb jammergenoeg maar weing foto's, de SPR was na 2 minuten op en van mijn compacte was alles te overbelicht of wazig. Helaas jammer, maar ik hoop dat jullie toch nog een redelijk beeld krijgen. De volgende keer komen er weer betere foto's

Verder kon ik ontzettend lastig aansporen. Angels buikje is weg, en aangezien het winterdekje er nog op ligt wat enorm dik is, spoorde ik meer aan in de lucht. Volgende keer vlug een dunner dekje erop leggen, want dit was niet te doen

Fijn achterbeen

Handen iets hoger.

Hier kwam ze net wat tegen de hand in omhoog.

Weet niet meer precies wat ik hier aan het doen was

Drafje

Best fijn beeld

Nog even en pasje versneller. Mooi voorbeen, jammer dat het neusje er weet uit komt.

Knappe pony

Tips en commentaar zijn zeer welkom

Edit: Ik wilde nog even een edit doen voordat het commetnaar al zelf wordt gegeven. Ik rijd nu idd met Allstars. Mijn chapsschoentjes waren namelijk van binnen kapot en de zool is ook kapot. Hier kon ik dus niet meer mee rijden. Ik ga binnenkort nieuwe kopen. Dit was dus eenmalig en ik ken de risico's
x