Mulan@work in de groepsles.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xx_denise_xx

Mulan@work in de groepsles.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-10 18:48

Ik heb mulan nu 3.5 maand.
Na een hele lange tijd niet meer in een groepsles te hebben gereden omdat mulan dan ''heet'' wordt hebben we het toch weer eens geprobeerd:) en het ging al veel beter.
ze was iig niet heet , het was ook al sinds woensdag geleden dat ik erop heb gezeten (A).
ik heb natuurlijk wel ingestapt enzo maar daar geen foto's van.
(ze werd vroeger altijd met tiedeman gereden)
Tips en opmerkingen zijn heel erg welkom! :) , maar houd het netjes

Afbeelding
Draf ,, deze foto is een beetje lomp:P

Afbeelding
draf

Afbeelding
galop

Afbeelding

Afbeelding
hier werd ik naar voor getrokken (A)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xx_denise_xx op 06-03-10 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

maaikedewit

Re: Mulan@work in de groepsles.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 19:16

Ik zie wel veel spanning, probeer je buitenteugel niet als een waslijntje te laten hangen. en ik vind het eigenlijk nog steeds te weinig foto's om het rijden echt te kunnen zine.
succes!

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 22:06

je foto's zijn erg vaag.. maar als ik het goed zie heb je piano handjes, doe hier wat en en dan ziet het er best netjes uit hoor ;)

lindake

Re: Mulan@work in de groepsles.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 23:21

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.