Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het zou goed kunnen dat er met deze pony het 1 en ander niet helemaal goed is gegaan bij een vorige eigenaar als ik dit zo lees, ik denk dat hij misschien gewoon wat tijd nodig heeft om aan de nieuwe goede situatie te wennen dat kan gebeuren. Wat zijn achterhand betreft daar zou ik toch is naar laten kijken want het is niet normaal dat hij zo heftig reageerd als je hem aan zijn achterhand aanraakt dit kan best komen door een verknelling in zijn lijf dat hij niet zo lekker in zijn vel zit als dit het geval is dan kan ik 100% zeggen dat hij daarom ook weg rent van de draf misschien zit er wel gewoon iets niet lekker in zijn rug of achter benen, hoeft niet ergs te zijn maar ik zou zegge laat er is naar kijke. Als je zeker weet dat het niets medisch is kunne het nog 2 dingen zijn het kan zijn dat hij de draf gewoon heel erg moeilijk vind of dat hij gewoon onder het werk uit wil komen, maar daar kun jij het best over oordelen jij kent hem het best.