groepsfoto: Fille en Fredo (de hondjes) Constans op Joey (Commanders Lucky Jo), dan ik op Tequiro (de driejarige zoon van B'elanna) Anita op Adamo, Seven of Nine (riderless horse), de pony van mijn vriendin Jip, Hedi op Beatle en vooraan de oren van Merlin (en de camera van Ben (mijn man).
We waren al snel de weg kwijt
geen goede kaartlezers dus "zoek de paal".de volgende dag zijn mijn vriendin Jip en ik een eindje gaan stappen (jip is net geopereerd aan borstkanker en zit voor het eerst weer op haar Seven) Oke dan Jip!.
De tent van Anita en Sarah...hahaha Anita vond dat de vogels wel erg vroeg begonnen, en dacht eerst nog dat ze wel zouden ophouden
Jaja, een stadse meid uit Twente
De volgende dag een langere tocht (uurtje of 5, met een ingelaste rustpauze...)
Anita voorop, ik op Tequiro (Tjikkie)...
Halverwege pleisterplaats gezocht bij een manege, waar we de paarden even mochten drenken en waar we allemaal even konden uitrusten. En vooral ook even de houten billen van het zadel konden verwijderen....
Tequiro voorop (hij is trouwens ook de vader van Wizkid)...
Anita en Ben zeulen met water voor de zeer dorstige paarden (heel vaak heen en weer lopen)....
Terwijl de anderen helemaal niks doen....
Ook nog tijd voor andere sporten...
Anita
en Constans...Let op het detail aan de schoenen. Tennis met de sporen nog aan...heel nieuwe trend
Dan was er iedere dag wel Angel, Buffy of Charmed op TV...Geen aflevering werd overgeslagen
Een impressie...Het werk bleef doorgaan...
En als laatste...Tequiro streeft een vervolgcarriere als kameel na..
geweldige rit zo te zien én te lezen!
met plekken waar je naar toe wil!
waarom dat?????