Jara-Ytske F. (Folkert x Karst)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

Jara-Ytske F. (Folkert x Karst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 19:09

Ik ben nu met Jara halverwege het M2. nog 5 punten en dan mag ik in het Z starten!

Ik ben zo trots op mijn paard, we hebben hele diepe dallen bereikt. zelfs zo erg dat ik me meerdere malen heb afgevraagd of ik haar niet moest verkopen.. ook heeft ze te koop gestaan. en ik heb sinds kort besloten dat het niet gebeurd en dat ik haar hou! :)

eindelijk is het protest weg en worden we samen een team. En ze kan zo geweldig goed lopen :9

Voor de geinteresseerden, ik heb nog 2 nakomelingen van haar te koop. die minstens zo goed kunnen lopen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TiaraBungy

Re: Jara-Ytske F. (Folkert x Karst)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:18

Wat een paard heb jij onder je kont zeg! :oo
Ik hou normaal niet zo van Friezen, maar zij kan zo te zien lekker compact lopen..
Jullie zijn een goed team, geniet er van!
Let alleen een beetje op je voeten en dat je goed recht blijft zitten in je zijgangen..;)

kimm_twinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:49

leuke fries!!!

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:51

wauw wat een paard zeg!! Hoe hoog is ze? Want ze lijkt zo namelijk behoorlijk hoog vind ik... Bij de zijgangen knik je een beetje in je heup in op sommige foto's en ze loopt soms ook iets achter de loodlijn.. Vind het er wel heel ontspannen uit zien!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:55

Ziet er superfijn uit meid!
Wat een dikke "gelukkig" dat je dit paard gehouden hebt!! :j
Julllie zijn een mooi team, daar moet je zuinig op zijn!
Soms heb je gewoon ook even die vervelende periode...even dat stapje terug doen, maar geloof me daarna klopt alles ineens weer en knallen ze door de bak! :D
Je zit er keurig op en Jara doet het super! :)

edit: Sjips, zie dat het HAW is, dus tipje bij appuyement, goed binnenbeen langhouden en schouders meedraaien, dat helpt je paard :)

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-10 20:20

appuyementen zijn we net mee begonnen, dus daar is nog genoeg op aan te merken. ben al wel blij dat ze echt zijwaarts gaat. voorheen tijdens het wijken weigerde ze zijwaarts te gaan. ze moet alleen nog leren in balans te blijven

ze is 1.65 maar gaat steeds opwaartser lopen, misschien komt het daardoor :) ik wil haar eigenlijk voor het Z1 nog meer op de achterhand hebben.

ze spookt heel erg in de bak, dus ik heb er moeite mee haar voor steeds los te laten en dan knik ik haar al gauw door om haar bij me te houden. maar ze kan zo raar op hol slaan :=

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 23:56

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.