Pipo schreef:Hmm, wil je een aardig antwoord of een eerlijk antwoord?
Ik vind de foto's niet mooi, je hebt een vrij ( ik weet geen net woord voor deze benaming, sorry bart) geile uitstraling, misschien dat dat ook de bedoeling is. Maar het komt wat ordinair over bij me. Daarnaast vind ik dat je veel make up op hebt, en dat is niet erg, dat heeft iedereen die fotos maakt. Maar had dan ook wat aan je wenkbrauwen gedaan. Je heb nu hele donkere ogen, en lippen. Maar je wenkbrauwen heb je niet gedaan. Misschien dat het daardoor ook wat ordinair lijkt. Het is niet af.
Verder denk ik dat je eeen jaartje of 14 bent, daarom zou ik je ook liever in een leuk shirtje zien, dan bijna naakt.
hehe jaartje of 14
sorry..
En die "geile uitstraling?" Dat is niet aan mij om dat te bepalen dat doet m'n fotograaf
Ook de make up doe ik niet zelf dat word allemaal bepaald door de fotograaf zelf..
Het zijn tenslotte zijn foto's en niet de mijne :/
Zelf houd ik er niet van om je wenkbrouwen te tekenen, dat vind ik te popperig staan.. maar dat is ieder zijn smaak hè?
En waar sta ik bijna naakt? dat vind ik wel een btje onzin...
Ik ga dan ook nooit naakt poseren
Verder bedankt voor je comentaar, want daar vraag ik natuurlijk gewoon om anders zou ik ze niet neerzetten natuurlijk
ben ook niet pissed als dat zo over komt in dit antwoord hoor
Groetjes Liss