Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Papier zegt echt niet alles
gewoon proberen denk ik dus
Dit is typisch een geval van andersom, maar het kan wel gewoon dat een spring-gefokt paard heel goed kan dressuren en een dressuur gefokt paard heel goed kan springen. Ik heb zelf ooit eens een paard willen kopen die spring-gefokt is, maar ik wilde voornamelijk met haar gaan dressuren. Dat paard was zó los en soepel in haar lijf, liep heel gemakkelijk, was licht in de hand etc. Het is dat ze werd afgekeurd op een hartziekte, anders had ik haar zeker weten genomen! Bellona_K schreef:Krack C. was (als ik het goed heb) toch ook spring-gefokt?Dit is typisch een geval van andersom, maar het kan wel gewoon dat een spring-gefokt paard heel goed kan dressuren en een dressuur gefokt paard heel goed kan springen. Ik heb zelf ooit eens een paard willen kopen die spring-gefokt is, maar ik wilde voornamelijk met haar gaan dressuren. Dat paard was zó los en soepel in haar lijf, liep heel gemakkelijk, was licht in de hand etc. Het is dat ze werd afgekeurd op een hartziekte, anders had ik haar zeker weten genomen!