Rijden op naomi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annoesje1

Rijden op naomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 17:20

hallo,
dit was me bijrijdpony naomi ik heb haar gisteren opgezegd omdat we nu eigen paard hebben gekocht
maar ik wou me fotos laten zien aan jullie kijken wat jullie er van vinden
ik heb haar een 5 maanden bijgereden en heb dus ook geen wedstrijden gedaan
ik heb wel gewoon niveau B.

wat ik kan verbeteren:
mijn teugels wat korter doen
mijn tenen meer naar binnen

Afbeelding
draf
Afbeelding
galop
Afbeelding
stap
Afbeelding
Afbeelding
draf

dit was het
groetjes

CLND

Re: Rijden op naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:26

Op de eerste foto leun je teveel naar achter en op de stapfoto trek je je rechterbeen op, maar verder ziet het er leuk uit hoor... Succes met je eigen paard!

Daphaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:37

Paard is lekker voorwaarts zo te zien.
Het lijkt alsof je heel erg streng bent met je handen. ook zie ik ze vaak op/boven je bovenbeen zitten. Pak de teugels 4 cm korter en draag je handen boven de schoft van je paard. Dat scheelt een hoop.
Verder kan je proberen om je ellebogen mooi langs je lichaam laten lopen, nu zit je soms een beetje breed.
En als laatste tip, kantel je bekken iets naar voren, dan zit je net even actiever :)

succes

annoesje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-10 17:44

oke bedankt voor de tips

Daphaan schreef:
Paard is lekker voorwaarts zo te zien.
Het lijkt alsof je heel erg streng bent met je handen. ook zie ik ze vaak op/boven je bovenbeen zitten. Pak de teugels 4 cm korter en draag je handen boven de schoft van je paard. Dat scheelt een hoop.
Verder kan je proberen om je ellebogen mooi langs je lichaam laten lopen, nu zit je soms een beetje breed.
En als laatste tip, kantel je bekken iets naar voren, dan zit je net even actiever :)

succes

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:15

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.