Vandaag hebben Zander en ik even lekker door de waterplassen in de buitenbak getraind.
Na bijna 2 maanden constant in de binnenbak te hebben getraind was dit ook wel weer
even lekker in de frisse buitenlucht.
Zander is mijn 5 jarige Ruin van Parcival. Hij is een kwpn Gelders type. Ik heb hem sinds 21-03-09.
Momenteel zijn we L1+5 en we kruipen in een lekker tempo omhoog.
Eind 2010 willen we graag M1 startgerechtigd zijn, Maar dit hangt allemaal van Zander af.
Afgelopen vrijdag hebben we ons Wintec pro cair dressuurzadeltje omgeruild voor een prachtig
Kentaur Medea zadel. Dit is even flink wennen! Zander is sowieso erg blij met het zadel aangezien de wintec niet meer goed pastte. Hij heeft weer een heerlijk ruime draf en weer lekker veel sprong in de galop (Het uitzitten is nog even wennen hihi). Hij loopt weer veel makkelijker over zijn rug dus ik denk wat zander betreft is dit zadel een blijver

Genoeg gekletst hier een paar foto's van de training van vandaag!
Dit is nog een foto van toen ik Zander 2 dagen had, Ik vind zelf dat zijn bespiering erg is veranderd.
Hij werd toen meer springericht gebruikt.

De foto's van vandaag

1.

2.

3.

4. Ik moet meer zitten en meer ontspannen..

5.

6.

7. Wijken, is niet echt goed te zien

8. Beginselen van de schouderbinnenwaarts

Ben zelf wel vrij tevreden over de trainingen vergeleken met hoe het eerst ging.
We hebben erg lang met nagefelijheid lopen stoeien zeg maar. Dit wou gewoon niet omdat hij wat rugklachten had. zijn rug is opgeknapt door erg veel lang en laag (voorwaarts neerwaarts) te trainen.
Hierdoor hadden we wel altijd erg veel commentaar op coupons over te weinig oprichting.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Commentaar wel graag netjes en opbouwend

Groetjes Mellanie en Zander

Op foto 3 loopt hij nogal opgekruld, niet echt fijn om te zien. Verder inderdaad je tenen, die zouden wat meer naar binnen mogen. Hij ziet er lenig uit