Fries Wietske @ L1 Training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ecuestre

Fries Wietske @ L1 Training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-10 22:54

Leuk dat je kijkt! :o
De fotos staan niet op volgorde!
We trainen voor het L1! We waren met 5 wedstijden door de B heen! :D

Even wat over Wietske:
Wietske
10 jaar
1,68 hoog ( ik ben 1,84) :Y)
Lieeeeeeeefje!

De fotos!:
Afbeelding
Galopje
Afbeelding
Draf. Iets teveel voorhand
Afbeelding
Afbeelding
Kapstok voetjes
Afbeelding
Mooie draf, vind ik zelf...
Afbeelding
Aanzet tot middendraf; beetje gespannen hals.. heelaas.
Afbeelding
Afbeelding
close up!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
STAP!
KLAAAAAAAAAAAAR!!
Afbeelding

En toen nog een energie boost...!
Afbeelding

Hoop dat je even laat weten wat je er van vind!
Liefs Yazz

Vaal_2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 23:35

Wat een mooi paardje zeg! Misschien dat je hem wat rechter kan instellen, op de foto's lijkt het alsof hij steeds naar binnen kijkt.

Ecuestre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-10 23:45

Vaal_2002 schreef:
Wat een mooi paardje zeg! Misschien dat je hem wat rechter kan instellen, op de foto's lijkt het alsof hij steeds naar binnen kijkt.

Als je goed kijkt.. dan klopt het wat je zegt, want alle foots zijn gemaakt in de bocht :D

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:12

op zich ziet het er netjes uit. Wel heb ik het idee dat er vrij veel spanning in zit. Met name in de close up fotos ziet het eruit alsof je vrij hard bent met je handen. Ik zou zelf er liever voor kiezen om de teugels iets langer te laten, dan krijgt het paard net wat meer ruimte, en kan beter ontspannen. Ook komt hij dan beter op de loodlijn, hij loopt op veel fotos erachter.
Je houdt je armen erg op zijn plek, en het ziet eruit alsof je armen niet het verlengde zijn van de mond, maar meer een massief geheel. Probeer wat meer mee te geven.

Drrrassic

Re: Fries Wietske @ L1 Training

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:15

Ik vind het inderdaad ook een beetje gespannen overkomen. Je binnenhand is best streng, ziet er kort uit en ze kijkt af en toe ook wat naar binnen. Probeer je armen gewoon ontspannen te houden en de teugels niet te kort te doen, geef Wietske wat ruimte voor.
Ook loopt ze wel wat te diep, maar als je bovenste doet komt dat denk ik vanzelf wel goed. :j

Succes! Jullie zijn een leuke combi :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:24

Ik ben het met de andere eens. Verder vind ik dat het neusje er iets meer uit mag en iets meer lengte in de hals. Ze loopt iets achter de loodlijn. Nu weet ik dat het met een fries wat lastiger is omdat die snel vanzelf opgekropt gaan lopen. Let op je onderbeen, die ligt zo nu en dan te ver naar voren ;)
Verder vind ik het er keurig uitzien!
Heel veel succes verder! :D

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:35

Ik ben het ook wel eens met het commentaar van hierboven, iets meer ruimte geven.
Voor de rest vind ik dat het er netjes uitziet! Ik zie geen foto's van het wijken, maar je paard loopt wel op L1 niveau. Als ze kan wijken zou ik lekker gaan starten! ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 11:42

mooi paard hoor en jullie zijn een leuke combi, die kapstokken heb ik ook :D
Pracht Fries heb je daar.

Is hier al paar keer gezegd, zou proberen hem op iets meer lengte te rijden.
Desnoods bewust ook lager instellen, wel met neus op loodlijn.
Juist omdat Friezen heel handig zijn in het hals omhoog doen en iets kort worden in de hals
en daarbij de lossigheid in de rug kunnen verliezen.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:26

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.