Elke paar maanden, of soms nog wat vaker probeer ik iemand te strikken die wat foto's wilt maken van Tom en mij. Dit omdat ik het leuk vindt
om te zien hoe we vooruit gaan samen. Of tenminste, of hetgeen wat ik voel qua vooruitgang ook op de foto's te zien is.
Lol tijdens het rijden vind ik heel belangrijk. Soms hebben we iets teveel lol en ben ik niet consequent genoeg.
Maar dit gaat steeds beter.2 weken terug hebben we voor het eerst gestart. We moesten starten in het L1. Hij was druk, heeeeel druk. Hij had onwijs veel lol, waardoor ik
niet serieus kan blijven. 1e proefje moest ik alle zeilen bijzetten om voor het beeld nog enigsinds de baan door te komen. Hihi. 2e proefje
was hij wat rustiger, kon ik er wat beter aan rijden. Maar nog lang niet wat het zijn moest. Belangrijkste; we hebben lol gehad. Uiteindelijk
was ik 2 keer 1e met in de eerste proef 186 punten en in de tweede proef 191 punten. Al met al een leuk debuut.
Vorige week hebben we ook wedstrijd gehad. Helaas werkte het weer niet mee waardoor het hele schema op de dag zelf nog aangepast moest worden. 20 minuutjes losgereden in de binnenbak, waarin hij heeeeel fijn liep. Stukken beter als de week ervoor. Hier was ik al tevreden mee en het zou me niet uitmaken hoe we het tijdens de proefjes zouden doen. Omdat er bijna 50 minuten tussen zat voordat ik mijn proefje kon rijden, hadden we besloten Tom op stal te zetten. Vlak voor mijn proefje weer uit stal geplukt en op hoop van zegen 2 proefjes rijden. Helaas was dit teveel van het goede van Tom. Hij snapte er geen drol van. Ik kon en mocht ook niet van hem verwachten dat hij nog 2 fijne proefjes kon lopen. Tussen mijn 1e en 2e proef hoorde ik dat er heel laag gepunt werd, ik hield mijn hart vast! Uiteindelijk 177 en 180 gereden. Niet heel slecht. Maar toch een wedstrijd om gauw te vergeten. Maar ik was niet minder trots op Tommie. Het is zo'n fijn paard, nouja pony, hihi.
Nou goed, bij deze de foto's.
Hoe we begonnen in augustus;

Oktober;

December;

Ik zit wat debiel, maar hij sprong wat vreemd.

Begin januari; (gaat steeds fijner
)
Tijdens wedstrijd; ( dooor het gek doen was de vlecht uitgezakt.
)
Februari;

Afgelopen week;

Vrijheid blijheid, check zijn hoofd. Hier had ik 'm net terug van even een dolle bui van 'm.

Ik ben heel blij met hetgeen wat ik zie. Zelf vind ik dat we zeker vooruit zijn gegaan. En meer een combinatie worden. Ik ben echt gek op hem!