) dat ik echt ging rijden vandaag. Want ik werd een beetje moe van al dat geoefen met dat zadel en kleine stukkies stappen! Ik wou actie
Omdat twee meisjes de vorige keer mij heel bang hadden gemaakt en me pijn hadden gedaan, vind ik het toch wel heel goed van mezelf
dat ik nu na 2 week onder het zadel al veel beter ben dan die fjord van de buren
Maar vandaag was de dag dat mijn baasje het ook durfde om helemaal alleen in dat enorme weiland los te gaan lopen
Net alsof ik zo enorm wild en sterk ben.....ik ben harststikke lief en braaf en mooi en stoer en groot
En natuurlijk mocht Suzan ook een paar rondjes op me zitten, want ik ben ook niet de onaardigste en ze is ook altijd lief tegen mijn vriendinnetje Vinessa (die lekker dan ook geen aandacht kan krijgen, want ik ben natuurlijk veel leuker
)Gingen ze me eerst weer schoon en nat maken...hallo, schiet dan eens op...Ik ben toch al mooi? Maar ja baasje zei dat ik een beetje mok had en ik op moest houden met mijn spaanse pas, want anders kon ze er weer niet bij en kreeg ik geen snoepje! 'snoepje' okay dan doe ik het nog eens! hoppa beentjes omhoog en toen kreeg ik een klap en was ik weer een lompe
Is ook nooit goed!Toen eindelijk het zadel en een hoofdstel van Truus (want die blijken veel stoerder te zijn, dus precies goed
)Toen gingen we eindelijk het weiland in:

Zie je nu wel Suzan! Ik ben de enigste die mijn baasje lief vind, dus alleen ik mag erop...lekker puhhhhhh

okay dan...omdat je lief was voor mij *tada*

moet natuurlijk wel een beetje stoer lopen, moet wel om mijn reputatie denken
Mijn baasje zei dat ze heel erg trots op me is en dat al mijn foto's boven haar bed komen......heeeey daar hing ik toch al?
Ik weet niet welke ze moet gaan kiezen hoor, want ik ben op elke foto de mooiste en de knapste merrie in de hele omgeving
Dan maar een driepersoonsbed nemen dan kunnen er nog veel meer bij

ik ben ook al heel erg wendbaar, maar natuurlijk niet alles laten zien, anders gaan we strax nog enge dingen doen
Nee hoor Baasje is lief en geeft altijd heel veel snoepjes met een Braaf erbij...braaf=snoepje
brechje=slim slim=snoepje

Nou mensen en paardjes ik vind het nu wel weer genoeg (ik ben natuurlijk nooit genoeg
), maar ik begin toch wel een beetje moe te worden van al dat draven en rondjes rijden, had ik toch beter die
kunnen worden