Jazz is een merrie die ik nu al meer dan 6 jaar rijd. Helaas heb ik vorig jaar te horen gekregen dat ik fybromialgie heb en niet meer intensief mag rijden.
Jazz werd ook al weer een dagje ouder en zo hebben we allebei een jaar stil gestaan. Vorig zomer hebben er nog wel wat buurmeisjes af en toe wat mee gehobbeld, maar voor de rest heeft ze lekker van haar oude dagje kunnen genieten.
Gelukkig gaat het weer een stukje beter met mij, en ik wilde weer gaan proberen om het rijden op te pakken. Jazz is een fokmerrie maar dit jaar is ze gust gelaten. Alle reden om er samen weer eens lekker tegen aan te gaan!!
Het veulen van afgelopen jaar loopt nog aan de voet. El Dorado een hengst veulen. Die kan je dus af en toe ook in beeld zien verschijnen
Ik heb direct weer gemerkt dat er hoog nodig weer wat moet gebeuren aan mijn rijvaardigheden!
- Handen dragen
- Benen lang laten
Omdat ik erg weinig kracht heb in mijn benen kan ik heel moeilijk mijn been aanleggen, soms verlies ik mijn evenwicht, door mijn benen op te trekken probeert mijn lichaam dit op te lossen, wat het eingenlijk alleen maar erger maakt. Omdat ik dan weer voor over val.
- buitenteugel er aan houden en binnen teugel meer loslaten.
Dit is een puntje waar ik voor ik stopte met rijden al tegenaanliep...
Ik heb lekker even een half uurtje gereden en voornamelijk gewerkt aan het even weer wennen aan het rijden. Jazz pakt het zo weer op, maar haar baasje moet nog flink losgewerkt worden!
Ik begrijp dat bij deze foto's als eerste de reactie: 'Waar is je cap??' opwekt... ik heb daar geen smoesje voor, zo rijd ik.
Ik hoop dat jullie niet al te streng voor mij zijn. Ik ben in iedergeval erg trots met het resultaat!
Jazz en ik!

Foei hand over de hals!

Handen dragen

El Dorado

En blij dat ik was! (binnen hand los!!)

Nog een keer even flink lachen

En weer opperste concentratie

Handen meer dragen, maar het lukt al beter om mijn benen lang te houden.

Héhé het lukt buitenteugel en binnen teugel los, maarja dan weer té los...

Hier ben ik heel blij mee! Erg netjes, benen lang handen dragen. Helaas val ik hier wel wat naar voren.
(En een rode kop van inspanning!)

Redelijk. Ik werd hier echt al heel moe, ook te zien aan mijn grote rode hoofd!

Nog even een stukje Jazz humor, samen plonsen in het water!

Groetjes Roos en Jazz!