Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NHevaVD schreef:Mijn shetje word nu ook 3 dus ik lees even meeDat met het bitje zou ik gewoon eerst 't hoofdstelletje even inlaten. Iedere dag even oefenen, wat langer. Dan even door de bak of wij wandelen met halster eromheen? Kan er niet echt iets van zeggen, heb er geen ervaring mee
loveidefix schreef:ga je er zelf op rijden, of heb je al iemand die erop wil gaan rijden?
?
halster om, ''teugeltes'' eraan knopen, longeerlijn eraan en hoppa, rijden maar
Nou is die van mij ook al een tijdje onder het tuig beleerd, dus dat maakt het wel makkelijk. Stappen ging goed, dus ook maar em gedraaft, en ze wou nog erg graag galop proberen, en idefix had er super zin in (
) dus ook maar even een stukje galop meegepakt
zo kan je ook inrijden
loveidefix schreef:Ik heb het vandaag gewoon heel makkelijk gedaan.
Meisje ging er gewoon opzitten en dan stappen maarhalster om, ''teugeltes'' eraan knopen, longeerlijn eraan en hoppa, rijden maar
Nou is die van mij ook al een tijdje onder het tuig beleerd, dus dat maakt het wel makkelijk. Stappen ging goed, dus ook maar em gedraaft, en ze wou nog erg graag galop proberen, en idefix had er super zin in (
zo kan je ook inrijden
Bizzybijtje schreef:loveidefix schreef:Ik heb het vandaag gewoon heel makkelijk gedaan.
Meisje ging er gewoon opzitten en dan stappen maarhalster om, ''teugeltes'' eraan knopen, longeerlijn eraan en hoppa, rijden maar
zo kan je ook inrijden
Ja, zo moet je het dus vooral niet doen.
Weer maar een bewijs dat je er toch echt wat meer ervaring voor moet hebben...