Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daquira schreef:Alvast mercietjes iedereen voor jullie berichten. Wat voer betreft heb ik niets gewijzigd. Heel haar situatie is exact dezelfde gebleven. Ik geloof ook echt dat paarden, net als mensen, echt onhebbelijk kunnen worden van het aanhoudend slechte weer. Als paarden hun wintervacht verliezen, zijn ze dan sneller lastig? Wat ik ook vreemd vind is dat ze hengstig is. Dat is toch helemaal niet de tijd van het jaar, wel? Groetjes,Eva
daquira schreef:Alvast mercietjes iedereen voor jullie berichten. Wat voer betreft heb ik niets gewijzigd. Heel haar situatie is exact dezelfde gebleven. Ik geloof ook echt dat paarden, net als mensen, echt onhebbelijk kunnen worden van het aanhoudend slechte weer. Als paarden hun wintervacht verliezen, zijn ze dan sneller lastig? Wat ik ook vreemd vind is dat ze hengstig is. Dat is toch helemaal niet de tijd van het jaar, wel? Groetjes,Eva
zowel letterlijk als figuurlijk.
Eindelijk , want ik heb nog niet eerder zo naar het voorjaar verlangt als dit jaar ...
Ginger0410 schreef:Wat 'fijn 'om te lezen dat meer paarden vervelend zijn!
Die van mij heeft sinds een week bedacht dat het heel erg leuk is om halverwege de hoefslag ineens naar binnen te sjezen en omhoog te komen (ook bij inzet volte of binnenhoefslag).
En ze wordt 'al ' 10 dit jaar. Zij is trouwens, ook met die kou, gewoon hengstig hoor.
Maar wel maf dat paarden zo op de weersverandering reageren!