Maar ja als niemand je wil helpen ga je toch iets proberen. Nou rijd ik eigelijk altijd met sporen, grove wiel sporen. Dit omdat ik zo min mogelijk met mijn been wil doen. Ik geef veel shows, en dan staat het slordig als men je been echt ziet werken. Het gaat prima met spoor. Gisteren ging ik dus lekker rijden, en toen ik erop zat merkte ik ineens dat ik mijn sporen vergeten was. Ach eigenlijk wel zo goed, eens zonder sporen rijden.
En toen........
Pakte meneer ineens zonder boos te worden of uit te zwaaien de piaffe aan, voor wel 3 pasjes!!!!! Ik kan dit echt niet goed, even voor alle duidelijkheid, en ik wou dat ik wat hulp had. Maar ik was zo trots op hem.
Mijn vraag is nou, kan het zijn dat ik toch te strerk was met mijn benen, met die sporen om? Of is het gewoon dat meneer een goede dag heeft? Hij kreeg echt een beetje kadans erin, en bleef netje nageefelijk. Hij is altijd wel een beetje een gevoelig mietje, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen. Maar werkelijk heeft dat nou aan die sporen gelegen? Dan ga ik me heel diep schamen dat ik ze niet eerder heb afgedaan, en dat ik ook niet eens heb gemerkt dat ik te sterk was met mijn been. Dacht namelijk altijd dat ik niet sterk genoeg was..... Arme max.